• Commercio all'ingrosso
  • Garrotxa, Spagna
  • Contratto
    • A tempo indeterminato
    • Giornata intera
    • Stipendio lordo fisso non specificato
    • Stipendio variabile
  • 43 iscritti
Descrizione dell'offerta
Empresa fabricant i distribuïdora de producte de retail pel canal d'impuls de la Garrotxa requereix incorporar a un/a comercial, que reportarà directament al director del departament comercial de l'empresa (CCO), per gestionar la cartera de clients europeus (B2B).
Es tracta d'una empresa que té l'oficina de disseny 100% a la Garrotxa i produeix els seus productes a l'estranger per acabar-los a les seves instal·lacions catalanes. El 70% del seu producte de retail és no alimentari, mentre que el 30% és de tipus alimentari.

Les principals tasques i funcions a realitzar són les següents:
- Seguiment dels clients europeus mitjançant visites a casa client o visites del client al showroom ( una o dues visites anuals a clients de: Alemanya, Àustria, Dinamarca, Bèlgica, Islàndia, Suècia, Croàcia, etc.)
- Venda de projectes a mida, ja que tots els productes es dissenyen i confeccionen en funció de les necessitats de cada client.
- Seguiment de l?estat dels pressupostos i comandes.
- Gestió incidències.
- Coordinació estreta amb els diferents departaments de l'empresa.
- Viatjar a casa dels clients entre un 25-45% de la jornada laboral, aproximadament.
- Assistència a fires internacionals.

Què s'ofereix?
- Contracte amb estabilitat, directament per empresa.
- S'heretarà una cartera de clients de 2M €.
- Salari fix + Comissions del 10-15% del SBA.
- Extres per viatges.
- Pla de carrera.
- Bon ambient de treball.
Studi minimi
Molt valorable un CFGS en Comerç Internacional.
Esperienza minima
Molt valorable perfils que tinguin experiència en l'àmbit internacional. Tanmateix, també es valoraran perfils més juniors que no disposin d'experiència prèvia al respecte.
Lingue minime
- Anglès: C1.
- Espanyol: Natiu.

Es valorarà el domini d'altres idiomes.
Requisiti valutabili
Es valorarà positivament l'experiència prèvia en un departament comercial.
També es valorarà haver treballat en sectors de cosmètica, mobiliari, joguets, utillatge, etc.
Residència a la Garrotxa i/o rodalies.