• Alimentare
  • Barcelona, Spagna
  • Contratto
    • A tempo indeterminato
    • Indifferente
    • Stipendio lordo fisso 25.000-30.000 euro/anno
  • 106 iscritti
Descrizione dell'offerta
Per a important grup empresarial del sector agroalimentari amb més de 50 anys d'història i producció de cicle tancat, seleccionem un/a Tècnic Informàtic amb coneixements de sistemes i infraestructura i nocions de programació de BBDD SQL.

En dependència del/la Director/a IT, i amb el suport d'1 company que realitza tasques i funcions similars a les descrites, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Manteniment d'ordinadors, perifèrics, xarxa i telefonia (40 - 50 usuaris interns de l'empresa).
- Participar en la implementació i el manteniment dels projectes d'infraestructura informàtica (xarxes, comunicacions, tallafocs, sistemes de seguretat,...).
- Anàlisi de les actuals aplicacions informàtiques i proposta de millores.
- Modificacions i millores de l'ERP i noves aplicacions, Power BI, anàlisis de dades,...
- Verificació, configuració, actualització i funcionament del hardware i software de la companyia, proporcionant el millor servei possible al client intern (treballadors).

S'ofereix:
- Projecte atractiu: estabilitat laboral (contracte indefinit) en empresa familiar sòlida amb més de 50 d'història i referent en el seu sector.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Incorporació immediata.
- Autoorganització i gestió del temps.
- Horari intensiu: de dilluns a divendres, de 12h a 20:30h o de 13h a 21:30h (amb 30min. per dinar).

Es requereix:
- Persona proactiva, resolutiva, i amb motivació per a créixer i desenvolupar-se professionalment en una empresa industrial.
- Coneixements de Microsoft server, xarxes, comunicacions, virtualització i seguretat informàtica.
- Nocions de programació de base de dades SQL.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de residència a la zona.
Studi minimi
- Formació universitària en Enginyeria Informàtica o de Telecomunicacions o Cicle Formatiu de Grau Superior en Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM) o DAW o similars o experiència professional equivalent.
Esperienza minima
- Es requereix experiència mínima d'1 any desenvolupant tasques i funcions similars a les descrites, amb nocions de programació de BBDD SQL i orientació a software (75% del temps) més que a hardware o infraestructura (25% del temps).
Lingue minime
- Català i castellà: avançats.
Requisiti valutabili
- Es valorarà positivament coneixements o experiència amb el llenguatge de programació Python i amb l'ERP KAIS.