• Metallurgico/Acciaieria
  • Barcelona, Spagna
  • Contratto
    • A tempo indeterminato
    • Giornata intera
    • Retribuzione lordo fisso 35.000-40.000 euro/anno
  • 3 iscritti
Descrizione dell'offerta
Empresa d'Osona, líder en el seu sector (fabricant d'electrodomèstics per a ús industrial i domèstic) i amb una sòlida trajectòria en projectes tècnics d'alta qualitat, requereix incorporar un/a Planificador/a de la producció, la principal missió del/la qual és la de planificar i supervisar el procés de producció i coordinar els recursos i equips per a garantir el compliment dels terminis, l'eficiència i la satisfacció del client.

En dependència del/la Director/a d'Operacions de la companyia, les principals tasques i responsabilitats del lloc de treball són:
- Coordinar els equips tècnics en el procés d'instal·lació i assegurar el compliment dels terminis.
- Mantenir la comunicació amb altres departaments per a resoldre dubtes i garantir la satisfacció dels projectes.
- Supervisar l'execució dels projectes i assegurar el seu compliment segons els estàndards establerts.
- Anàlisi de dades i gestió de recursos per a optimitzar processos.
- Gestionar comandes i coordinar lliuraments de projectes.
- Conèixer i complir les normes de qualitat establertes i actuar d'acord amb les instruccions rebudes.
- Aportar suggeriments i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades.

S'ofereix:
- Incorporació a una empresa consolidada amb projectes d'envergadura i oportunitats de creixement professional.
- Contracte indefinit amb estabilitat laboral, en empresa amb conveni metal·lúrgic (província de Barcelona).
- Horari: de dilluns a dijous, de 8h a 17h. Divendres, de 8h a 14h.
- Entorn dinàmic i col·laboratiu, amb un equip compromès amb l'excel·lència tècnica.
- Formació contínua i suport per al desenvolupament professional.
- Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Experiència en planificació i coordinació de la producció, independentment del sector o tipus d'indústria productiva.
- Experiència en l'ús d'Excel i ERP per a la planificació de la producció (s'utilitza molt l'Excel).
- Persona molt dinàmica i amb habilitats comunicatives i de treball en equip per a relacionar-se de forma contínua amb els altres departaments implicats en la producció (interactua molt amb Producció, Compres i aprovisionaments i, esporàdicament, amb algun client).
- Habilitats en gestió del temps i dels recursos.
Studi minimi
- Es valorarà positivament (no imprescindible) CFGS / FPII en processos i control de qualitat o altres estudis relacionats amb la planificació de la producció (ADE, Ciències Empresarials, Enginyeria,...).
Esperienza minima
- Es valorarà positivament experiència de 2-3 anys en Planificació de la producció, independentment del sector en el qual hagi treballat la persona (per exemple, s'accepten candidatures amb experiència en el sector alimentari).
Lingue minime
- Català o castellà: avançat.
Requisiti valutabili
- Experiència o coneixements en millora contínua de processos industrials.